פרס קמפיין השנה ביחסי ציבור הוענק לאורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה

פרס קמפיין השנה ביחסי ציבור הוענק לאורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה

משרד OH! אורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה הוא הזוכה הגדול בתחרות השנתית של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל. המשרד, שהוקם לפני כשנה על ידי יועצי התקשורת הדן אורנשטיין ואיתמר חושן, גרף אמש שני פרסים בטקס שנערך במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. הפרס הגבוה בתחרות הוענק למשרד על "קמפיין השנה" עבור פעילות תקשורתית שבוצעה עבור משרד עורכי הדין הגלובלי DLA PIPER. פרס קמפיין הטכנולוגיה הוענק למשרד עבור פעילות שנערכה לצורך השקת מתחם חללי העבודה לחברות היי-טק, LABS TLV.

איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל עורך מזה 17 שנים ברציפות את תחרות המצוינות"האריה השואג", והשנה היא נערכה בסימן 60 שנה להיווסדו של האיגוד. לפי הודעת האיגוד, העבודות בתחרות הוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור קטנים וגדולים, משרדי דוברות של מוסדות ציבוריים וממשלתיים, עמותות וארגונים בקטגוריות שונות. העבודות עברו תהליך שיפוט אובייקטיבי ושוויוני על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה. בראש חבר השופטים השנה עמד פרופ' אלי אברהם, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה. לפי האיגוד, "רמת העבודות שהוגשו הייתה גבוהה ביותר והשופטים בתחרות ציינו כי המגוון הרחב של העבודות והעושר היצירתי של העבודות, הפכו את עבודת השיפוט למעניינת ומאתגרת במיוחד", נכתב בהודעה.

המשרד אשר זכה בפרס הגבוה של התחרות, "קמפיין השנה" הוא OH! אורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה. מדובר במשרד שהוקם על ידי הדן אורנשטיין ואיתמר חושן, ומתמחה בניהול משברים ומאבקים לחברות ולארגונים עסקיים, בניהול מוניטין אישי לאנשי עסקים ובכירים ובולט בפעילותו בענף המשפט.

הפרס הוענק ל-OH! על פעילות תקשורתית שניהלו עבור פירמת עורכי הדין הגלובלית DLAPIPER .מטרת הקמפיין, שנשען אך ורק על עבודת יחסי ציבור קלאסית וללא תקציבי פרסום אושיווק נוספים, הייתה לתקשר בקרב קהלי היעד הרלוונטיים למשרד, חברות עסקיות מובילות בישראל, את יכולות העסקיות והמשפטיות של המשרד בחו"ל; להגדיל את המוכרות והזכירות שלו; ובכך להגדיל את נפח הפעילות העסקית שלו. זאת, בתוך שוק עורכי דין מקומי מוצף ותחת איסור על חשיפת פעילות משפטית ועסקית של לקוחות הפירמה. במסגרת זו, ניהלו ב-OH !אסטרטגיה מורכבת שנועדה מחד, להפיג את חששם של המשרדים הישראלים מ"הענק הזר", ומאידך - להסתייע בקשרי המשרדים עם לקוחות מקומיים.

פרס קמפיין הטכנולוגיה הוענק למשרד OH! עבור פעילות שנערכה לצורך השקת מתחם חללי העבודה לחברות היי-טק, LABS TLV. במסגרת העבודה, שכללה חדירה לשוק תחרותי ביותר הכולל עשרות שחקנים דומים, חלקם דומיננטיים, ניהל המשרד מהלך שיווקי ומיתוגי רחב היקף, תוך התבססות על יחסי ציבור קריאטיביים ושיתופי פעולה עם כלי תקשורת מקומיים וזרים, בארץ ובחו"ל, אשר הניבו למעלה מ-100 אייטמים וחשיפה בהיקף של מיליוני שקלים. כיום, גם לאחר פתיחת שתי קומות נוספות במגדל עזריאלי שרונה, מצוי המתחם בתפוסה מלאה של חברות היי-טק מובילות.

משרד OH! אורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה הוא הזוכה הגדול בתחרות השנתית של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל. המשרד, שהוקם לפני כשנה על ידי יועצי התקשורת הדן אורנשטיין ואיתמר חושן, גרף אמש שני פרסים בטקס שנערך במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. הפרס הגבוה בתחרות הוענק למשרד על "קמפיין השנה" עבור פעילות תקשורתית שבוצעה עבור משרד עורכי הדין הגלובלי DLA PIPER. פרס קמפיין הטכנולוגיה הוענק למשרד עבור פעילות שנערכה לצורך השקת מתחם חללי העבודה לחברות היי-טק, LABS TLV.

איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל עורך מזה 17 שנים ברציפות את תחרות המצוינות"האריה השואג", והשנה היא נערכה בסימן 60 שנה להיווסדו של האיגוד. לפי הודעת האיגוד, העבודות בתחרות הוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור קטנים וגדולים, משרדי דוברות של מוסדות ציבוריים וממשלתיים, עמותות וארגונים בקטגוריות שונות. העבודות עברו תהליך שיפוט אובייקטיבי ושוויוני על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה. בראש חבר השופטים השנה עמד פרופ' אלי אברהם, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה. לפי האיגוד, "רמת העבודות שהוגשו הייתה גבוהה ביותר והשופטים בתחרות ציינו כי המגוון הרחב של העבודות והעושר היצירתי של העבודות, הפכו את עבודת השיפוט למעניינת ומאתגרת במיוחד", נכתב בהודעה.

המשרד אשר זכה בפרס הגבוה של התחרות, "קמפיין השנה" הוא OH! אורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה. מדובר במשרד שהוקם על ידי הדן אורנשטיין ואיתמר חושן, ומתמחה בניהול משברים ומאבקים לחברות ולארגונים עסקיים, בניהול מוניטין אישי לאנשי עסקים ובכירים ובולט בפעילותו בענף המשפט.

הפרס הוענק ל-OH! על פעילות תקשורתית שניהלו עבור פירמת עורכי הדין הגלובלית DLAPIPER .מטרת הקמפיין, שנשען אך ורק על עבודת יחסי ציבור קלאסית וללא תקציבי פרסום אושיווק נוספים, הייתה לתקשר בקרב קהלי היעד הרלוונטיים למשרד, חברות עסקיות מובילות בישראל, את יכולות העסקיות והמשפטיות של המשרד בחו"ל; להגדיל את המוכרות והזכירות שלו; ובכך להגדיל את נפח הפעילות העסקית שלו. זאת, בתוך שוק עורכי דין מקומי מוצף ותחת איסור על חשיפת פעילות משפטית ועסקית של לקוחות הפירמה. במסגרת זו, ניהלו ב-OH !אסטרטגיה מורכבת שנועדה מחד, להפיג את חששם של המשרדים הישראלים מ"הענק הזר", ומאידך - להסתייע בקשרי המשרדים עם לקוחות מקומיים.

פרס קמפיין הטכנולוגיה הוענק למשרד OH! עבור פעילות שנערכה לצורך השקת מתחם חללי העבודה לחברות היי-טק, LABS TLV. במסגרת העבודה, שכללה חדירה לשוק תחרותי ביותר הכולל עשרות שחקנים דומים, חלקם דומיננטיים, ניהל המשרד מהלך שיווקי ומיתוגי רחב היקף, תוך התבססות על יחסי ציבור קריאטיביים ושיתופי פעולה עם כלי תקשורת מקומיים וזרים, בארץ ובחו"ל, אשר הניבו למעלה מ-100 אייטמים וחשיפה בהיקף של מיליוני שקלים. כיום, גם לאחר פתיחת שתי קומות נוספות במגדל עזריאלי שרונה, מצוי המתחם בתפוסה מלאה של חברות היי-טק מובילות.

Read more
המשיכו לקרוא