העקרונות שלנו

אנו מתחייבים לעמוד לצד לקוחותינו בכל עת ולא להניח לשום משימה עד להשלמתה המלאה. אנו מתייחסים לעבודתנו ברצינות גמורה ומקדישים משאבים רבים, לצורך הענקת שירותים מקצועיים ברמה יוצאת דופן.

אנו תמיד כנים עם לקוחותינו ומדברים עימם בגובה העיניים. לכן, לעולם לא נבטיח הבטחות שלא נוכל לקיים. לכנות תפקיד מרכזי ביצירת מערכות יחסים איתנות ואמינות בינינו לבין לקוחותינו, עובדינו, שותפינו בתקשורת והקולגות מהתחום.

סמסים, טלפונים, אימיילים – אנו מקדמים את הטכנולוגיה בברכה ועושים בה שימוש נרחב, אך בכל מה שקשור להבנת הלקוחות שלנו באמת, אנו אוהבים לעשות את זה כמו פעם – בפגישה, פנים מול פנים, על כוס קפה. אנו אוהבים אנשים; אוהבים סיפורים; וככל שניתן – אנו רוצים לשמוע אותם באופן בלתי אמצעי.

בכל תיק שבו נפעל, אנו מתחייבים לספק את התוצאות הטובות ביותר. בהתאם, אם נחשוב שלא נוכל לספק תוצאות טובות ואיכותיות יותר מפירמת הייעוץ התקשורת הקודמת של הלקוח שלנו – נעדיף שלא להיכנס לתיק מלכתחילה. לעולם נעדיף לפעול בתיקים שבהם יש לנו ערך ממשי מוסף ושנוכל לספק בהם תוצאות משמעותיות.